Aerobic

HCP:

Állva és talajon végzett gyakorlatok végzése különböző sportszerek segítségével, kifejezetten a problémás zónákra – Has-Comb-Popsi.

bodyART:

A jóga, a gyógytorna, a japán Do In és a pilates gyakorlatainak leghatékonyabb keveréke. Nyújtó és mélyizom erősítő gyakorlatok statikus és dinamikus erőelemekkel tarkítva

Alakformáló:

Kis súlyokkal nagy szériában végzett gyakorlatok egymásutánja különböző sportszerek (pl.: láb- és kézisúlyzó, gumikötél, fitball) felhasználásával. Ajánlott azoknak, akik nem kedvelik az intenzív koreografált mozgást, de formálni szeretnék testüket.

Talajaerobik:

Talajon végzett gyakorlatok kombinációi különböző sportszerek alkalmazásával (gumikötél, láb-, kézisúlyzó, steplépcső, fit-ball-labda). Az egész testre ható gyakorlatok minden korosztály számára javasoltak.

Köredzés:

Különböző állomásokon végzett gyakorlatok sorozata. Az egyes pontokon különböző izomcsoport megdolgoztatása a cél. Ha az állomások gyakorlatait elvégeztük, kezdődik elölről az egész.

Zsírégető aerobik:

Egyszerűen koreografált óra, ahol a pulzust egy alacsonyabb, a zsírégetéshez legideálisabb tartományban tartjuk.

Trambulin:

A trambulinnak köszönhetően ez a sport az összes izomcsoportot megmozgatja. A folyamatos rugózás miatt már akkor is dolgozik a testünk, amikor még az aerobikot el sem kezdtük. Elsősorban zsírt égetünk, de hatékony erősítő órákat is lehet tartani.

Intervall edzés:

Magas és alacsony intenzitású szakaszokra osztott óratípus. Kitűnően fejleszti az állóképességet. Magas az energiafelhasználása, ezért hatékony zsírégető, még jóval az edzsé után is.